click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, December 9, 2010

OPERASI JPJ/POLIS DI HADAPAN...AWAS!!


Rasanya ramai yang berpengalaman...bila nampak anggota polis/jpj angkat bendera, tu yang berderau darah..apasal pulak kena tahan kali ni..bawak laju ke,potong double line ke..macam-macam terfikirlah...saman dulu pun tak bayar lagi nih.. Kalau anda apa akan anda buat..?..Kalau aku..? Kalau dah sah aku salah...'nak saman..saman lah enche..tapi kalau boleh janganlahh'...he.he..dan selalunya aku kena..

Cuba bayangkan masa tu pulak road tax mati...atau naik motor besor pakai lesen B2..ha. ha.. Pastu 'L' tak gantung... tau pulak tak macho naik motor besor gantung 'L'. Jangan kelentong lah brader..mesti anda gelabah punya...

Hantarlah komen kat aku supaya boleh aku himpunkan tips menarik anda itu..mana tau berkesan. he he..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK