click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Saturday, December 11, 2010

Awas...! Kenderaan Rosak Di hadapan

Aku nak bukak label baru KENDERAAN ROSAK .,menghimpunkan koleksi gambar-gambar yang aku tangkap semasa berada dijalanraya. Diharap himpunan gambar ini berguna untuk tatapan dan peringatan pembaca tentang bahayanya situasi begini. Kes merempuh belakang kenderaan rosak ini sering kita baca di akhbar-akhbar oleh itu marilah kita sentiasa berhati-hati dijalan raya.


ok juga ada kon..kekadang tu guna pucuk pokok je..cuba bayang di waktu malam..dah lah kanvas kaler kelabu..


Pengalaman naik bas pastu rosak pun aku pernah...nampak je bas baru...masa berhenti tu jangan lupa check road tax dan sijil puspakom...yang luput tempoh pon ada..


1 comment:

  1. Disebabkan itulah saya tak menunggang dalam lorong kecemasan. Jika laju, saya tunggang di lorong sebelah kanan dan jika perlahan, saya tunggang di lorong sebelah kiri tapi bukan di lorong kecemasan.

    Sentiasalah beringat.

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK