Tuesday, December 6, 2011

Servis Km 13500...



Pergh..pergh..perghhh..! Tauke bengkel senyum  je nampak...ha ha..Petang tadi hantar motor servis mileage 13500km guna selama 7 bulan, ini servis ke 3, sepatutnya hantar balik ke bengkel Naza sebab masih bawah waranty tapi bila fikir nak hantar sikit punya jauh  dan terpaksa berbaris menunggu giliran, argh malas lah aku.... Servis kat-mana-mana pun serupa je..Tukar minyak enjin, oil filter kena caj RM185..,minyak enjin baik sesuai untuk V-Twin Mail bagitau...Masalah enjin meletup-letop masih belum diatasi sepenuhnya..nantilah bila motor BM aku dah keluar bengkel, aku antar pulak yang ini. Sekarang ni bila dua -dua masuk bengkel, patah kaki beb nak pergi kemana-mana...Bawak kereta..? ermmm tak payah..! ha ha..

2 comments:

  1. 7 bulan 13500 km? Pherghh..memang berbaloi beli motor Kang...menghayati sepenuhnya seni motorsikal tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. motor cari makan ABN...! ha ha..

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK