Wednesday, December 21, 2011

Siri kembara Turki 2011-Penemuan rangka manusia..

Alhamdullilah kami telah tiba semula ke tanahair semalam petang. Tup-tup,tup dah lebih 10 hari kami berada di negara orang., masa mula nak pergi dulu rasa macam lama pulak nak meninggalkan kerja, namun setelah kembali ni nampaknya kerja yang ditinggalkan berjalan seperti biasa. Kalau aku ambik keputusan batalkan trip  ni dulu, aku rasa macam tu jugak kemajuan kerja yang dicapai walaupun dengan kehadiran aku terpacak dilokasi kerja. Mujur aku tekadkan hati melupakan sejenak perihal kerja.

Sepanjang peninggalan aku hanya satu perkara menggemparkan berlaku di site ..Penemuan rangka manusia..Korang  mungkin menyedari penemuan ini kerana berita ini turut dimuatkan di dada-dada akhbar dan berita utama TV. Masa mendarat di KLIA segera aku mencapai akhbar milik pemandu teksi sewa kami..Tajuk muka depan atas kanan KOSMO " Tengkorak,tulang manusia bersepah di Ampang Jaya" . Site akulah tu...Yang aku risau ada 2 lagi tempat akan dimulakan kerja dalam waktu terdekat ini yang berkeadaan hampir serupa , lokasi yang sunyi dan lebih-lebih lagi tempat pembuangan sampah..jangan kami menjumpai rangka mayat lagi udahle ...hu hu..

Mana pulak USB aku nih, nak upload gambar tak boleh lagi...hissh..takpalah besok-besok pun bolehlah...


2 comments:

  1. Kalau jumpa emas atau harta karun tentu tak kecoh-kecoh :D hehe..

    ReplyDelete
  2. kalau jumpa emas...aku pon buat donno gak he he..leh g round the world

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK