click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, December 22, 2011

Siri kembara Turki 2011-Bermulanya kembara...


4.30 pagi di Bahrain Airport..


Sementara tunggu bas datang terpaksa tahan mengantuk..


Sebelum berangkat ke Istanbul sempat mengabadikan gambar di hotel penginapan...


Twin Tower versi Bahrain...


Bab bercuti ni memang aku tak ambil pusing sangat.,aku serah bulat-bulat pada bini aku...sebab tu bila kawan-kawan aku tanya apa pogram sepanjang bercuti tu. langsung aku takda idea...segala kelengkapan, pakaian, persediaan perjalanan, pasport, penjelasan bayaran dll semua bini aku urus...mana larat beb nak ambik tau semua perkara, biarlah aku pening sorang perihal kerja...Kebetulan pulak aku dapat kerja baru bermula pada 1/12/2011 di Jalan Ampang-Hulu Langat. Kerja kecik saja..tapi samada kerja besar atau kecik pening dia tak beza mana pun..Nak  memastikan kerja berjalan lancar sepanjang peninggalan memang memenatkan.. lagipun kerja yang aku dapat, kena siapkan dalam tempoh 4 bulan...pergh..10 hari aku dah takda...tak ke tension..!

Argh peduli perihal kerja, walaupun nama saja bercuti tapi trip kali ni memang aku kureng enjoy..nak OFF phone takut-takut ramai yang mencari, nak ON phone takut kepala otak lagi berserabut...keputusan..ON juga ...pasrahlah seadanya.

Ingat nak lupa hal kerja, tapi tak boleh beb..! Sepanjang perjalanan ke KLIA mulut aku, kepala hotak aku tak sudah-sudah memikir perihal kerja..ish kacau betul lah..sampai bini aku terpaksa menutup telinga tak mau dengor bebelan wa..ha ha. nak hantar kereta tumpang rumah member aku pun nyaris tersesat..he he..Terima kasih le kepada Dr Ikhwan Kawa GTR BB Salak Tinggi yang sudi menghantar dan meneduhkan kereta aku dirumahnya...Kalau aku park di KLIA selama 10 hari, robek jugak kocek seluar aku...

Berkumpul di KLIA dengan ahli rombongan lain seramai 27 orang di ketua Tn Hj Jazman Yahya dari Potto Travel. Flight pukul 10.30 malam dan tiba untuk transit di Bahrain jam malam 4.30 pagi waktu Malaysia atau 10 .30 mlm waktu tempatan...sampai hotel terus ngap zzzz....

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK