Monday, September 12, 2011

Awas..! Kemalangan Di Hadapan


Hissh..apasal lah  jalan jem teruk sangat ni...!

la patut pun...ada teksi eksiden langgar tembok...!

Posted by Picasa


Kepada pengguna jalanraya yang lain hati-hati dan banyak bersabar bila berada disituasi ini ...jangan potong Q ok ..Maaflah yea kami naik motor boleh mencelah dulu...he he..

2 comments:

  1. Kengkadang tu, sikap Malaysian yang terlalu prihatin tak bertempat nie pun boleh mengundang masalah.
    Slow sekadar nak menengok dan buat jalan makin jammed..
    Tapi ada ketika sewaktu kita betul betul memerlukan keprihatinan, tak ada pulak orang nak tolong..ish ish ish..

    ReplyDelete
  2. Mungkin bukan diorang taknak tolong diwaktu bantuan diperlukan tapi cuak takut-takut penyamun yang menyamar..ha ha..

    ReplyDelete

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK