Tuesday, September 13, 2011

UPSR 2011 kini bermula...


Cara anak pompuan aku mohon restu...he he..setelah menghantar dia ke sekolah baru terbaca mesej ini yang digantung dalam bilik kami...Ok-ok moga berjaya..

Selamat berjuang kepada calon UPSR 2011 termasuk ibubapa...Anak aku salah seorang dari calon tersebut.  Tahun ini kurang dari 3000 je lagi dekat 500 000 calon yang menduduki peperiksaan. Ada ibubapa yang dah tak senang duduk, berdebar seolah-olah mereka pulak yang nak mangambil peperiksaan, terutamanya yang pertama kali anak-anak menduduki peperiksaan besar sebegini..mungkin ada yang ambik cuti...Anak-anak pulak dalam makbapak punya la kelam kabut diorang rileks saja sambil layan lagi facebook ...takpa lah kot..bagi tenang fikiran ha ha..

Sekali selamat berjuang..Kami mendoakan kejayaan anda ..

No comments:

Post a Comment

CUTI CUTI

Korea - December 29, 2010 Slideshow: Nor’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Seoul, South Korea was created by TripAdvisor. See another Seoul slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM TENGOK